Utilize este identificador para referenciar este registo: https://hdl.handle.net/1822/60724

Registo completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.authorAlves, C.por
dc.date.accessioned2019-07-01T09:27:11Z-
dc.date.available2019-07-01T09:27:11Z-
dc.date.issued2018-06-13-
dc.identifier.issn2504-3900-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1822/60724-
dc.description.abstractIt is attempted to present here a hopefully illustrative discussion of the use of single images (treated here as stamps representing case studies) in the teaching of diverse geological concepts, based on outcrops and products of anthropogenic activity.por
dc.description.sponsorshipThe Lab2PT- Landscapes, Heritage and Territory Laboratory - AUR/04509 is supported  by the Portuguese “Fundação para a Ciência e a Tecnologia” (Portuguese funds and where applicable, FEDER  co‐financing,  under  the  new  partnership  agreement  PT2020  and  COMPETE2020 - POCI  01  0145  FEDER  007528). por
dc.language.isoengpor
dc.publisherMultidisciplinary Digital Publishing Institutepor
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/FCT/5876/147320/PTpor
dc.rightsopenAccesspor
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/por
dc.titleIn defense of stamp collecting: the importance of case studies for geology teachingpor
dc.typeconferencePaperpor
dc.peerreviewedyespor
dc.date.updated2019-04-11T11:05:36Z-
dc.identifier.doi10.3390/IECG_2018‐05340por
dc.description.publicationversioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionpor
sdum.journalProceedingspor
oaire.versionVoRpor
Aparece nas coleções:CIG-R - Artigos (Papers)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
proceedings-02-00563-v2.pdf702,03 kBAdobe PDFVer/Abrir

Este trabalho está licenciado sob uma Licença Creative Commons Creative Commons

Partilhe no FacebookPartilhe no TwitterPartilhe no DeliciousPartilhe no LinkedInPartilhe no DiggAdicionar ao Google BookmarksPartilhe no MySpacePartilhe no Orkut
Exporte no formato BibTex mendeley Exporte no formato Endnote Adicione ao seu ORCID