Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
23-Fev-2023 | Academic performance and perceptions of undergraduate medical students in case-based learning compared to other teaching strategies: a systematic review with meta-analysis | Maia, Diogo; Andrade, Renato; Afonso, José, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2014 | Case study approach in engineering classes: methodologies, strategies and recommendations for teachers and students – insights from the case “Banco da Amazônia” | Junkes, Maria Bernadete; Tereso, Anabela Pereira; Afonso, Paulo | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2018 | Estudo da metodologia projetual no desenvolvimento de um projeto de redes | Vilaça, Luís Miguel da Silveira | Dissertação de mestrado | Acesso aberto |
2019 | Metodologias de ensino na educação em sexualidade: desafios para a formação contínua | Vilaça, Teresa | Artigo | Acesso aberto |
Mar-2022 | New approach to project teaching methodology in the design of fashion shows | Amaral, Inês Castro Vasconcelos Martins; Cunha, Joana; Catarino, André P. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
29-Nov-2022 | Realização de vídeos educativos, por alunos surdos do ensino secundário, com recurso a smartphones | Duarte, Maria Goreti de Amorim | Dissertação de mestrado | Acesso aberto |