Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2023 | Automatic exercise generation for exploring connections between mathematics and music | Brito, Irene; Almeida, J. J.; Machado, Gaspar J. | Artigo | Acesso aberto |
Jul-2023 | Hands-on cyanotype: exploring the intersection of STEAM education and inclusion | Costa, Manuel F. M.; Marques, M. | Capítulo de livro | Acesso aberto |
Jul-2022 | Hands-on science. Rethinking STEAM education in times of uncertainty | - | Livro | Acesso aberto |
Jul-2022 | Hands-on STEAM and inclusive education in primary school | Marques, M.; Costa, Manuel F. M. | Capítulo de livro | Acesso aberto |
Jul-2022 | Introducing science to primary school students with autism spectrum disorders | Marques, M.; Costa, Manuel F. M. | Capítulo de livro | Acesso aberto |
Jul-2023 | STEAM and inclusive education: hands-on science experiments using static electricity | Costa, Manuel F. M.; Marques, M. | Capítulo de livro | Acesso aberto |
13-Abr-2023 | A STEAM experience in the mathematics classroom: the role of a science cartoon | Marques, Daniela; Neto, Teresa B.; Guerra, Cecília, et al. | Artigo | Acesso aberto |