Utilize este identificador para referenciar este registo:
https://hdl.handle.net/1822/52563
Título: | Sixth-graders interpretation of information using bar graphs and isolated cases |
Autor(es): | Mamede, Ema Carvalho, Liliane |
Data: | 2015 |
Editora: | Universidade de Lisboa. Instituto de Educação |
Resumo(s): | This study aims to understand the effect of different representation of information using clustered and stacked bar graph, and isolated cases on Portuguese children’s mathematical reasoning, when discrete variables are involved. |
Tipo: | Artigo em ata de conferência |
URI: | https://hdl.handle.net/1822/52563 |
ISBN: | 978-989-8753-13-7 |
Arbitragem científica: | yes |
Acesso: | Acesso aberto |
Aparece nas coleções: | CIEC - Comunicações |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Descrição | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|---|
Ema&LilianeStatsEdu2015 FINAL.pdf | 117,01 kB | Adobe PDF | Ver/Abrir |