Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2016 | Conceptions and practices of assessment in higher education: a study of Portuguese university teachers | Pereira, Diana Alexandra Ribeiro; Flores, Maria Assunção | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2015 | A critical analysis of building sustainability assessment methods for healthcare buildings | Castro, Maria de Fátima Morais de Aguiar e; Mateus, Ricardo; Bragança, L. | Artigo | Acesso aberto |
2016 | Estratégia para a incorporação de impactes ambientais, sociais e económicos específicos num métdo de avaliação da sustentabilidade de edifícios de saúde (HBSA Método) | Castro, Maria de Fátima Morais de Aguiar e; Mateus, Ricardo; Bragança, L. | Artigo | Acesso aberto |
2013 | Interdisciplinary programs evaluation methods: a review of literature and a model proposal for intensive projects involving academia and industry | Dias, Sara; Dias, Luis S.; Lima, Rui M. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
Jan-2021 | Online assessment: more student cheating than on-site? | Alves, Anabela Carvalho; Fernandes, Sandra; Uebe-Mansur, Andre F. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2015 | Perceptions of effectiveness, fairness and feedback of assessment methods: a study in higher education | Flores, Maria Assunção; Simão, Ana Margarida Veiga; Barros, A., et al. | Artigo | Acesso restrito UMinho |
Out-2014 | Proposal for a Healthcare Building Sustainability Assessment (HBSA) method | Castro, Maria de Fátima Morais de Aguiar e; Mateus, Ricardo; Bragança, L. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |