Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2014 | Battery of reading assessment: description and validity studies | Ribeiro, Iolanda da Silva; Viana, Fernanda Leopoldina; Santos, Sandra, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2017 | Development of a word reading test: identifying students at-risk for reading problems | Chaves-Sousa, Séli; Santos, Sandra Cristina Silva; Viana, Fernanda Leopoldina, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2011 | Prevalência da dislexia entre crianças do 1.º Ciclo do Ensino Básico falantes do português europeu | Vale, Ana Paula; Sucena, Ana; Viana, Fernanda Leopoldina | Artigo | Acesso aberto |
Dez-2014 | Prova de consciência morfológica (PCM): contributos para a sua validação | Viana, Fernanda Leopoldina; Silva, Cristina Vieira da; Sucena, Ana, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2013 | The relationship between phonological awareness time and reading abilities: an assessment using self-organizing maps | Sucena, Ana; Carneiro, João Falcão; Vale, Ana Paula, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2013 | TLP - Teste de Leitura de Palavras: manual técnico | Viana, Fernanda Leopoldina; Ribeiro, Iolanda; Vale, Ana Paula, et al. | Outro | Acesso restrito autor |
2017 | Validity evidence of the Test of Word Reading for Portuguese elementary students | Chaves-Sousa, Seli; Ribeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2017 | Validity of the test of word reading for portuguese elementary students | Chaves-Sousa, Seli; Ribeiro, Iolanda; Viana, Fernanda Leopoldina, et al. | Artigo | Acesso restrito UMinho |