Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2012 | Changes in the construct systems of first-year university students: impact on psychological symptoms and problem-solving skills | Ribeiro, Eugénia.; Feixas, Guillem; Maia, Ângela, et al. | Artigo | Acesso restrito UMinho |
2014 | Cognitive conflicts in major depression: Between desired change and personal coherence | Feixas, Guillem; Montesano, Adrian; Compan, Victoria, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2005 | Dilemas implicativos e ajustamento psicológico: um estudo com alunos recém-chegados à Universidade do Minho | Fernandes, Eugénia M.; Maia, Ângela; Meireles, Cláudia, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2007 | Dilemas implicativos, psicopatologia e construção do self: mudanças durante o primeiro ano da Universidade | Fernandes, Eugénia M.; Feixas, Guillem | Artigo | Acesso aberto |
2013 | Efficacy of a dilemma-focused intervention for unipolar depression: study protocol for a multicenter randomized controlled trial | Feixas, Guillem; Bados, Arturo; García-Grau, Eugeni, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2017 | Self-narrative reconstruction after dilemma-focused therapy for depression: a comparison of good and poor outcome cases | Montesano, Adrian; Gonçalves, Miguel M.; Feixas, Guillem | Artigo | Acesso restrito autor |