Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2016 | Avaliação da resistência de cultivares de feijoeiro (Phaseolus spp.) a Meloidogyne javanica, para uso como porta-enxerto | Pires, David; Costa, Sofia; Mourão, Isabel, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
Jul-2020 | Cbrne personal protective equipment: the potential of multifunctional fibrous structures | Ferreira, Diana P.; Costa, Sofia; Araújo, Joana, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
Mai-2015 | Education and training in microbiology in Europa: comparision of the current offer to needs of the customers of the MIRRI consortium | Helloin, E.; Favel, A.; Kempf, F., et al. | Resumo em ata de conferência | Acesso aberto |
Fev-2015 | Ergonomic analysis of the shaping post in the injection sector of a footwear industry | Costa, Sofia; Monteiro, Sara; Carneiro, P., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2016 | Estudo comparativo das comunidades de nemátodes em horticultura biológica e convencional | Teixeira, Andreia; Almeida, M. T. M.; Costa, Sofia | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2014 | Fusion tags for protein solubility, purification and immunogenicity in Escherichia coli: the novel Fh8 system | Costa, Sofia; Almeida, André; Castro, António, et al. | Artigo | Acesso aberto |
Fev-2015 | Occupational noise exposure and the exposure to ototoxic substances: a case study in the injection sector in the footwear industry | Monteiro, Sara; Costa, Sofia; Carneiro, P., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
Mai-2015 | The need for innovative learning programmes in the Microbial Resource Research Infrastructure (MIRRI) | Costa, Sofia; Antunes, André Guimarães Lemos; Lima, Nelson | Resumo em ata de conferência | Acesso aberto |
27-Mar-2015 | Towards a strategic concept for innovative learning programmes and tools in the Microbial Resource Research Infrastructure (MIRRI) | Costa, Sofia; Antunes, André Guimarães Lemos; Lima, Nelson | Resumo em ata de conferência | Acesso aberto |