Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
Dez-2019 | Adaptation and initial validation of the Perceived Employability Scale | Monteiro, Sílvia; García-Aracil, Adela; Almeida, Leandro S. | Artigo | Acesso aberto |
2019 | Career success according to new graduates: implications for counseling and management | Oliveira, Marina Cardoso de; Melo-Silva, Lucy Leal; Taveira, Maria do Céu, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2010 | Exploração vocacional em adolescentes: avaliação de uma intervenção em classe | Königstedt, Martina; Taveira, Maria do Céu | Artigo | Acesso aberto |
2015 | Intervention program on adolescent’s creativity representations and academic motivation | Morais, Maria de Fátima; Jesus, Saul Neves de; Azevedo, Ivete, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2015 | Intra and inter-individual differences in social intelligence of Portuguese students | Pinto, Joana Carneiro; Faria, Liliana; Gaspar, Neide, et al. | Artigo | Acesso aberto |
14-Ago-2009 | Mudanças no self de carreira em estudantes universitários | Silva, Ana Daniela; Taveira, Maria do Céu; Ribeiro, Eugénia. | Artigo | Acesso aberto |
Mai-2015 | Real-World Outcomes and critical thinking: differential analysis by academic major and gender | Franco, Amanda Helena Rodrigues; Almeida, Leandro S. | Artigo | Acesso aberto |
2020 | Sociometric status of participants involved in school bullying | Zequinão, Marcela Almeida; Medeiros, Pâmella de; Silva, Jorge Luiz da, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2021 | Teachers’ motivation for teaching in higher education: Portuguese validation of a questionnaire | Almeida, Leandro S.; Moreira, Maria Alfredo; Caldeira, Suzana Nunes, et al. | Artigo | Acesso aberto |
2017 | Teaching practices for creativity at university: a study in Portugal and Brazil | Morais, Maria de Fátima; Fleith, Denise de Souza; Almeida, Leandro S., et al. | Artigo | Acesso aberto |