Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2005 | Academic expectation's of first-year college students: results by some socio-demographic variables | Almeida, Leandro S.; Soares, Ana Paula; Vasconcelos, Rosa, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
10-Out-2022 | Diversity management: homosexuality and the labor market | Machado, Carolina Feliciana; Costa, Ana Luísa | Artigo | Acesso aberto |
2003 | Expectativas de envolvimento académico à entrada na Universidade: estudo com alunos da Universidade do Minho | Almeida, Leandro S.; Gonçalves, Albertino; Salgueira, Ana Paula, et al. | Artigo | Acesso aberto |
9-Abr-2022 | Higher education for sustainability: a bibliometric approach—what, where and who is doing research in this subject? | Machado, Carolina Feliciana; Davim, João Paulo | Artigo | Acesso aberto |
2013 | Human resource management in small and medium enterprises in Portugal: rhetoric or reality? | Melo, Pedro Manuel Ribeiro Novo; Machado, Carolina Feliciana Sá Cunha | Artigo | Acesso aberto |
4-Out-2022 | Loneliness in leadership: a study applied to the Portuguese banking sector | Magalhães, Carla Marisa; Machado, Carolina Feliciana; Nunes, Célia Pinto | Artigo | Acesso aberto |
2002 | Perfil escolar e sócio-demográfico dos candidatos ao Ensino Superior: o caso dos estudantes da Universidade do Minho | Almeida, Leandro S.; Vasconcelos, Rosa; Machado, Carolina, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
12-Out-2022 | Self-initiated expatriation: a 'new' management challenge - an analysis based on bibliometrics | Machado, Carolina Feliciana | Artigo | Acesso aberto |
26-Mai-2022 | Sustainability in small and medium-sized enterprises: a systematic literature review and future research agenda | Martins, Adelaide; Branco, Manuel Castelo; Melo, Pedro Novo, et al. | Artigo | Acesso aberto |
25-Mai-2023 | Sustainability in the modernization of higher education: curricular transformation and sustainable campus - a literature review | Machado, Carolina Feliciana; Davim, J. Paulo | Artigo | Acesso aberto |