Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2017 | Active learning in higher education: developing projects in partnership with industry | Dinis-Carvalho, José; Fernandes, Sandra; Lima, Rui M., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
1-Jan-2020 | Application of bloom's taxonomy for competence gap analysis in curriculum development | Koomsap, P.; Na Ayutthaya, D. Hussadintorn; Luong, H. T., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
2021 | Benefits, identity and values. Discussing the perceptions of higher education students about being part of Europe | Santos, Sílvio Correia; Amaral, Inês; Camisão, Isabel Anunciação Ferraz | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2017 | Bullying, cyberbullying and social support: a study in a Portuguese school | Arriaga, Sofia; Garcia, Rita; Amaral, Inês, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
Mar-2019 | Creativity as a tool for new teaching-learning realities | Leopaci Benini, A. M.; Broega, A. C. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito autor |
Mar-2012 | Evaluating teaching presence in a virtual environment : examining interactions in a forum of the PROEDI social Network | Lisbôa, Eliana Santana; Coutinho, Clara Pereira | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2017 | Impact of online and offline activism on social skills | Arriaga, Sofia; Nunes, Tânia; Amaral, Inês, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
Mar-2014 | The implementation of mobile location based-games and QR-codes: the case of MobiGeo | Vieira, Liliana de Sousa; Coutinho, Clara Pereira; Graça, José I., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
Jun-2014 | Intelligent decision support for university application using RIASEC codes | Silva, João Pedro; Portela, Filipe; Santos, Manuel Filipe, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
Mar-2014 | Knowledge construction in social networks: does it really matter? | Lisbôa, Eliana Santana; Coutinho, Clara Pereira | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
1-Jan-2019 | Learning experience from teaching and learning methods in engineering education: instructors' viewpoint | Na Ayutthaya, D. Hussadintorn; Koomsap, P.; Lima, Rui M., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2013 | A perspective on ICT Portuguese teacher’s lifelong training | Sampaio, Patrícia; Coutinho, Clara Pereira | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2018 | PhD and master theses on games and education: a review of the Portuguese literature | Martins, Ana Rute Côrte-Real; Oliveira, Lia Raquel | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
Mar-2018 | Phd and master theses on games and education: a review of the portuguese literature | Martins, A.; Oliveira, Lia Raquel | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
1-Jan-2020 | Strategic design for industrial engineering curriculum development to support sustainable smart industry | Koomsap, P.; Na Ayutthaya, D. Hussadintorn; Lima, Rui M., et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso restrito UMinho |
Mar-2019 | Teachers' experiences and practices with game-based learning | Martins, Ana Rute; Oliveira, Lia Raquel | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2016 | Teaching fractions to primary school students with videogames: a comparison between instructivist and constructionist approaches | Martins, Ana Rute Côrte-Real; Oliveira, Lia Raquel | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2017 | The millennial generation: a study on digital consumption of Portuguese youth | Amaral, Inês; Lopes, Paula; Quintas, Célia, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |
2017 | When science becomes interactive: a collaborative project in a teaching-learning network | Amaral, Inês; Rodríguez Fidalgo, Mª Isabel; Fidalgo Mayo, Mª Luz, et al. | Artigo em ata de conferência | Acesso aberto |